Hotad och hatad

Söndagen den 22 april 2007

Det är livsfarligt att jobba i en bokhandel. För det första har jag en kollega som tappade ett kortställ på sitt ben. Ett sår skavdes fram och nu är hon sjukskriven till första maj. Det saknas så mycket hud så de kanske måste transplantera hud. Hon har mycket värk hon, stackaren.
Dessutom högg jag mig själv i handen med en sax häromdagen. Det låter mycket värre än det är. Det blev bara ett litet sår, men det gjorde ont i alla fall!



Jag har bråkat med en kille på Internet i flera år. Jag vet knappt om vad man han hatar mig av någon anledning. Nu har han fått reda på att jag har en pojkvän så nu kallar han mig hora. Och så skrev han att om jag inte tar bort honom från min msn så ska jag få mig en överraskning. Jag trodde jag redan blockerat alla hans e-mailadresser på min msn men han har så sjukt många så jag hade tydligen missat några. Jag blockerade alla adresser jag inte kände igen och hoppades att jag skulle slippa honom nu.

 

Nästa gång jag loggade in hade jag fått inte mindre än 25 förfrågningar från 25 olika adresser. Jag blockerade allihop såklart, jag förstod ju att det var han. Men fatta att han skaffar mer än 25 adresser bara för att kunna göra livet surt för mig, och kanske ännu fler. Fan vad förbannad jag blev.

Men han skrämmer inte mig, jag blir bara så jävla arg. Ingen kallar mig för hora, det ska ni ha klart för er. Och att han gick över till hot också...satan vilken idiot. Bara han inte hittar min blogg för då kommer han komma med sina störda kommentarer och då kanske jag blir tvungen att lägga ner bloggen. Och det vore inte kul! Men då är det ju praktiskt att ha ett falskt namn på bloggen, då kanske han inte hittar mig.




Jag har blivit helt besatt av You Tube. Har hittat så himla roliga klipp. Bland annat http://www.youtube.com/watch?v=r95trQsqfxk som är lite stå-upp komik med Johan Glans. Hur roligt som helst. Och, som jag nämnt tidigare, Ross the Intern såklart! Här finns alla klipp med honom: http://www.youtube.com/results?search_query=ross+the+intern&search=Search.

Dessutom har jag tittat på en mängd fina framträdanden från Live 8 - galan. Bland annat "Fix You" med Coldplay. Så fint! Och självklart Paul McCartneys öppningsnummer, jag grät nästan när det gick på TV.



Veckans snyft: "Pingvinresan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback