Jul och nyår

Måndagen den 31 december 2007


Nu har det varit jul. Jobbet var något hektiskt veckan innan jul men man överlever. De sista tre dagarna hade jag dessutom en tomteluva, trevligt trevligt! Men guuuud vad skönt det var att komma hem den 23:e!

Båda systrarna var hemma, plus min systerson och hans pappa. Lillkillen har hur mycket energi som helst så det var bara att krypa omkring på golvet och leka med sötisen! Han vet verkligen hur man ska charma sin moster!


I julklapp fick jag en tröja, två Sims 2 spel, dvd-filmen "Upp till kamp", Guinness rekordbok, en Beatlesmugg, spelet Sequense, smink m.m.


På juldagen åkte jag till Karre för att umgås lite med henne och Harre, som för en gångs skull var i Linköping! Riktigt, riktigt trevligt alltså! Vi spelade spel och pratade och pratade och pratade! Hihi! Av dem fick jag glas, dricka, choklad och en mugg i julklapp! Tack tjejer, ni är så underbara!


På annandagen jobbade jag, och efter det var det dags för min och älsklingens julafton. Av honom fick jag en Mirandanalle och tv-spelet Buzz! Nallen ser typ ut som den på bilden fast med en tröja som det är ett hjärta på! Den gosar jag med hela nätterna och Buzz är hur kul som helst! När jag börjar vinna blir det säkert ännu roligare, hahaha! Av mig fick pojkvännen bland annat Guitar Hero III men det hade han redan fått så vi ska försöka byta det till Guitar Hero Rock the 80s istället.

Idag är det nyårsafton och har jobbat 10-15. Det var inte så mycket folk men de fem timmarna gick ganska fort ändå. Tanken var att jag och Karre skulle ha lite tjejkväll ikväll i min pojkväns lägenhet, men hon har blivit sjuk, stackaren. Så jag ska vara hemma en stund nu, sen ska jag in till stan senare ikväll och ta emot min älskling när han kommer hem från jobbet inatt någon gång.

Och nu har Hennes och Mauritz- katalogen kommit med hur snygga kläder som helst. Jag har redan skrivit en låååång önskelista. Jag ska ju till Gran Canaria i mars så då ska jag beställa en massa fräscha bikinisar och sommarkläder. Härligt! Men räkningen för kläderna blir inte billig kan jag säga! Men det får jag leva med!

Gott nytt år på er!



Veckans bok: "Harry Potter och dödsrelikerna"



Kommentarer
Postat av: Karin

Måste va SNAAAART!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Har läst ut HP nu!!! :P Eller...gjorde det i fredags! ;) hihi ASBRA!

(Älska HM-katalogen...men tycker de ska börja med lite snyggare kläder, typ gina tricot ;) haha)

PUSS ÄLSKLING!

2008-01-01 @ 20:59:10
Postat av: Sarah

Måste ju visa att jag visst har hittat dig, och så länka till nya bloggen!

Tack för sällskapet idag!

Puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback