Kryss

Söndagen den 18 februari 2007 

Ett litet kryss! 

[x] Rökt en cigarett
– Väldigt gott, tyvärr!
[x] Rökt en cigarr – Ännu godare!
[x] Varit kär – Är!
[x] Blivit dumpad – Ville ändå själv göra slut så…haha!
[ ] Fått sparken – Från vilken anställning då?
[ ] Varit i knytnävsslagsmål – Nej, men kuddkrig!
[ ] Rymt hemifrån – Det är för kallt ute!
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak – Men inte nu längre!
[ ] Blivit arresterad – Lilla jag?
[x] Skolkat – Saknar det!
[ ] Sett någon död – Det hoppas jag att jag slipper!
[x] Flugit – Många gånger. Love it!
[ ] Varit i Kanada – Nä!
[ ] Varit i Mexiko – Nej, men vill! Tacos!
[ ] Varit i USA – Nej men vill till Central Park!
[x] Varit i Afrika – Tunisien!
[ ] Spytt i en bar – Nej, inte i en bar…
[ ] Ätit sushi – Har hört att det smakar som kyckling.
[ ] Åkt snowboard – Vinteraktiviteter är inte min grej. Fryser!
[ ] Crowdsurfat under en konsert – Nej men det skulle vara coolt!
[x] Tagit smärtstillande – Om Panodil räknas?
[x] Saknat någon – Hela tiden.
[x] Gjort en snöängel – Oh Yeah!
[ ] Haft ett te-party – Vad är det?
[x] Byggt ett sandslott – Åh, min gamla sandlåda!
[x] Hoppat i en vattenpöl – Barnasinnet i behåll!
[ ] Åkt släde – Nej!
[x] Fuskat när jag spelat spel – O ja!
[x] Varit ensam – Japp!
[ ] Använt ett falskt id – Som om någon skulle ha gått på det?
[x] Tittat på en solnedgång – Vackert!
[ ] Varit med i en jordbävning – Luckily not!
[x] Rört en orm – Har världens ormfobi men lyckades på en djurpark. Har dock kvar fobin.
[ ] Blivit rånad – Inte vad jag vet?
[x] Vunnit en tävling – Men det händer inte ofta.
[x] Gått mot rött – Är alldeles för otålig för att låta bli!
[ ] Fått böter – Men körkortet är på ingång så det lär komma!
[x] Varit vilse – Hela tiden!
[x] Varit på andra sidan landet – Tror det…Vart är det?
[x] Simmat i havet – Har dock svårt för saltvatten!
[x] Sjungit karaoke – Falskt men högt!
[x] Skrivit ett brev till tomten – Fick ett pussel.
[x] Åkt rullskridskor/inlines – En gång för länge sen.
[ ] Varit sambo – Nej, men vill!
[ ] Gift mig – Nej, men vill!
[ ] Skilt mig – Nej, hoppas jag slipper!
[x] Sjungit i duschen – Oh ja!
[ ] Fastnat med tungan i metall – Men det kan vara frestande…
[ ] Varit en cheerleader – Nej.
[ ] Pratat i telefon i mer än sex timmar – Inte sex timmar…
[x] Stannat uppe hela natten – Ja! Älskar det!
[x] Inte duschat på en vecka – I’m disgusting!
[x] Varit rädd för att titta på skräckfilm ensam – Oh ja!
[x] Trott på spöken – Var säker på att dom bodde i bastun!
[ ] Blivit puttad i en pool med kläderna på – Nej men det lär väl hända när vi har byggt den!
[x] Skrattat så mycket att jag grät – Många gånger!
[x] Snott den här listan från någon – Oh Yeah!
[ ] Snattat någonting – Men det kan vara frestande.
[x] Spelat med i en teaterpjäs – Räknas skolpjäser?
[ ] Varit med i en tv-reklam – Nepp.
[ ] Varit med i en film som gått på biografen – Nej.
[ ] Stått på händerna och druckit ett glas vatten – Men har stått på händerna!
[x] Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills – Oh ja!
[ ] Tatuerat mig – Nej men vill!
[ ] Hånglat med en främling – Nej, ingen främling.
[ ] Gått på en blinddejt – Nej, jag har bra syn (ja, jag suger på skämt…)
[x] Ljugit för en kompis – Jag var en hemsk människa! Ångrar mig dock och ljuger aldrig för mina nära och kära!
[ ] Varit kär i en lärare – Vem skulle det vara? Kakabra?
[ ] Piercat mig – Inte ens i öronen. Men vill!
[ ] Legat med en medarbetare – Nej!
[ ] Haft one night stand – Näe.
[ ] Avfyrat ett vapen – Bara på Laserdome.
[x] Somnat i skolan eller på jobbet – Oh ja! Filosofi med Jan S = Sömnpiller
[ ] Sovit under stjärnorna – Nej, bara i tält…
[ ] Varit besatt av post-it lappar – Nej, jag har ett liv.
[ ] Betalat för mat med bara mynt – Nepp.
[ ] Fyllt på olja i bilen – Nej, men vet faktiskt vart man skulle fylla i det i så fall!
[ ] Hoppat från en bro – Nej!
[ ] Legat på sjukhus – Nej, hoppas jag slipper.
[ ] Brutit ett ben – Nej!
[x] Fuskat på ett prov – Japp!
[x] Haft en Britney Spears-skiva – *Suck*
[x] Varit alldeles för snäll – Faktiskt.
[x] Fjällvandrat – Men jag var så liten så jag minns det inte.
[x] Badat naken – Det var gött!
[ ] Haft sex på en badstrand – Nej, men vill ;)
[ ] Blivit utslängd från krogen – Nej!
[ ] Hoppat fallskärm – Nej. Vill men är så feg!



Veckans dataspel: The Sims 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback