Trött

Måndagen den 22 januari 2007


Var hos min älskling igår kväll till idag. Det var hur länge sedan som helst jag sov i hans fina lägenhet…tre veckor i alla fall. Vi hade det så mysigt så! Åt pizza, tittade på film och myste! Jag älskar dig, det hoppas jag du vet!


Sedan passade jag på att gå till körskolan för att öva lite på trafikfrågor på deras dator. Eftersom jag bara pluggat hemma den senaste tiden så var det faktiskt riktigt nyttigt att få lite andra frågor än vad jag får i mitt dataspel. Teoriprovet närmar sig så det är bäst jag sätter fart nu, men eftersom jag är arbetslös så har jag inte mycket annat att göra än att plugga.

Men nu arbetar jag i alla fall lite denna vecka och lite nästa vecka. Det ska bli skönt att aktivera sig lite. Jag älskar det där stället!




Jag saknar den gamla goda tiden. När systrarna bodde hemma. När vi åkte på semestrar, hela familjen. När vi hade våra egna små lekar för oss. Jag saknar till och med bråken ibland, men framför allt skratten! Det var roligare när systrarna var kvar här hemma. Nuförtiden vill jag bara härifrån. Jag vill flytta, ha mitt eget. Helst med älsklingen såklart, men utan två hökar som ska ha koll på allt man gör. Jag är så trött på det nu.


Jag längtar till sommaren! Då har vi en pool, vilket kanske gör att de kommer hem lite oftare och stannar lite längre. Man kan ju alltid hoppas. Att de inte kan bo i närheten i alla fall!





Veckans skönhet: Marilyn Monroe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback