Kort uppdatering

Onsdagen den 25 juli 2007


Jag märker att jag har blivit en ganska seg bloggare. Det är bara det att jag mestadels sitter och skriver på min bok (har kommit till fjärde kapitlet nu, går ganska bra faktiskt!) eller så läser jag en bok (har kommit in i ett lässtim).

 

Men nu tänkte jag uppdatera lita om vad som har hänt.

 

Sov hos pojkvännen i lördags. Denna gång var vi dock inte i hans lägenhet utan i hans föräldrars hus. Hans familj är bortrest, men älsklingen och jag hade det riktigt mysigt! Jag blir så himla lycklig av att vara med honom! Jag trivs verkligen i hans famn!

 

Har även träffat mina grannkompisar (som är tvillingsystrar) och tittat på Stefan & Krister, spelat spel och babblat. Vi hade mycket att prata om så det var härligt.

 

Poolen var ju i princip färdig ett tag men så fick vi reda på att vi har gjort fel. Istället för att fylla dikena runt poolen med jord så skulle vi fylla dem med sand, annars kan poolens väggar braka ihop. Så nu är pappa i full färd med att gräva och gräva och gräva. Och jag som ville bada...om vattnet bara blev lite varmare, hehe. Fy fan vilken badkruka jag är!

 

Jobbet går bra! I måndags var det så sjukt mycket så att det påminde om julhandeln stundtals. Men nu har det lugnat ner sig. Har inte många veckor kvar på sommarjobbet. *Snyft!* Vill ju vara kvar!

 

Har blivit antagen till några fristående kurser på universitetet, men jag vill verkligen inte läsa dem! Fy vad jag tappar lusten när jag läser om arbeten och redovisningar som är med i schemat... Jag vill inte!


Och igår kom det en Hennes & Mauritz katalog. Jag har redan beställt typ tio plagg (ovanligt lite för ett katalogfreak som jag).



Veckans drömresemål: Mexico



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback