Äntligen i min famn

Måndagen den 25 juni 2007


Igår! Äntligen! Efter fyra veckor ifrån varandra fick vi äntligen träffas, älsklingen och jag! Det var så härligt att äntligen få vara i hans famn. Då kände jag verkligen hur mycket jag har saknat honom de här veckorna! Först var vi hemma hos mej o lekte med min söööta systerson. Sedan åkte vi till älsklingen och lagade mat, tillsammans! Jag är usel på att laga mat så han fick lära mig, men det gick bra! Världens bästa och snällaste lärare! Sedan blev det världens mysigaste mys resten av kvällen. Också sov jag över till idag med. Jag har världens underbaraste pojkvän! Ursäkta att jag skryter men så är det! Hihihi!

 

Nu står min söta systerson i fönstret och skriker på sin morfar som klipper gräset där ute. Gud vad energi den lille ungen har! Han ska springa eller krypa runt hela tiden! Det är hur mysigt som helst att leka med honom!

 

Jag har inte skrivit på länge, men det kan bero på att jag äntligen har fått en bokidé som jag skrivit på i några dagar. Än så länge har jag skrivit fjorton sidor om vad den ska handla om, personer och en massa annat. Inledningen har jag skrivit klart nu, och börjat lite på första kapitlet. Det är hur skönt som helst att skriva av sig. Och den här idén känns riktigt bra! Men jag avslöjar inte handlingen.


Imorgon börjar sommarjobbet! Sen blir det fullt upp hela sommaren. Men det ska bli härligt att få vara där man trivs!



Veckans godaste: Jordgubbar


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!
Va kul att sommarjobbet ska börja nu, o va kul att du äntligen börjat på en bok!! Kan slå vad om att den kommer bli jätte bra!!! :D
Jag har fått jobb som barnvakt åt en 1-årig jätte busig tjej. Det skulle du nog gilla ;) Det är kul men man är rätt trött efter en dag ;) hehe. O lite jobbiga är dom faktiskt, inte
bara söta! Fast där håller du nog inte med mej, haha... Har fått jobb i höst nu med!! På nationernas hus!!! Det ska bli kul också!! :) Vi måste va snart!!
Pussar o Kramar Karin

2007-06-26 @ 19:06:36
Postat av: Lisa

åhh, vad spännande! kul med boken! blir säker jätte bra tror jag allt! men oj vad länge sen du såg din kille! vart har han varit??! =p SKA fixa en blogg, haha usch är så dålig att ta tag i saker o ting, men det kommer, det lovar jag!! =) Ha de bra!

2007-06-28 @ 16:02:25
Postat av: Dinara

hej lisa!
ja vi får hoppas det blir bra. Han va på en festival, osså va jag borta lite med, sen blev han sjuk så...det var därför det dröjde. men nu är allt frid o fröjd igen, hihi!! Ja, skaffa blogg nu!! Ska läsa den varje dag, looovar!
Kram!

2007-07-05 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback