Trevlig helg

Måndagen den 4 juni 2007


Nu var det länge sen jag skrev. Men jag kan väl inte påstå att det har hänt så otroligt mycket i mitt liv. Men lite kan jag väl knåpa ihop, hihi.

 

Mina "chefer" (inte för att jag är anställd men ändå...) bjöd oss arbetskamrater till deras villa i Västervik den här helgen. Vi hade det väldigt roligt. Åt grillat, spelade kubb, pratade och sedan började en av de äldre männen sjunga fräckisar för oss yngre. Ungdomar kan alldeles för få fräckisar, tyckte han. Vi höll på att dö av skratt. Hans fru skämdes däremot.

 

På söndagen tog vi en båttur, riktigt najs! Sedan åkte jag hem till min kära syster, hennes kille och deras lille son. Gudars vad vi lekte. Kurragömma har han lärt sig nu. Och han älskar när man bygger ett torn av hans klossar för då ska han komma och riva det. Där är det en kille med egen vilja, ska ni veta!

 

Övernattade hos min syster och tog tåget hem. Riktigt trevlig helg måste jag säga!

 

Var hos min kära pojkvän förra helgen men nu kan vi inte ses på ett tag...Jag var ju borta den här helgen och nu ska han till Sweden Rock Festival så då är han borta den här veckan. Så det blir väl nästa helg. Saknar dej redan så hjärtat spricker ju!

 

Nu är praktiken slut så nu har jag lite "semester" fram till midsommar då sommarjobbet börjar. Det ska bli gött. Hoppas det blir fint väder så att jag kan få lite färg under ledigheten! Och så tänkte jag försöka röra lite på mig också, hehe.

 

Har förresten anmält mig till donationsregistret nu. Äntligen! Har ju tänkt göra det i flera år men nu blev det äntligen av! Så nu kan jag dö utan dåligt samvete! Närå, man ska inte skämta om döden, jag vet. Men jag ska inte dö än på 80 år. Det låter väl bra?


Åh, jag har glömt att berätta det viktigaste! Jag har ju berättat om "vampyrboken" tidigare i bloggen. Nu har jag snokat runt och fått reda på att den 15 september kommer fortsättningen på svenska! Jag trodde ju inte ens den kommit ut på engelska så det var en glad överraskning! Längtar!




Veckans bio: Pirates of the Caribbean - Vid Världens Ände





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback