Antingen eller

Lördagen den 3 Mars 2007 

Eftersom jag inte har något intressant att skriva så har jag snott en Antingen-eller-lista.

Blue eyes or Brown eyes
Vanilla or Chocolate
Dogs or Cats
Christina or Britney
Lip-stick or Lip-gloss
Rock or Rap
Prep or Punk
Pink or Purple
Tv or Computer
CDs or Radio
Basketball or Football
Apples or Oranges
Morning or Night
Chicken or Turkey
Rollercoasters or Waterrides
Drugs or Liquor
Gold or Silver
Nike or Adidas
VH1 or MTV
Truth or Dare
Harry Potter
or Lord of the Rings
Rain or Snow
Winter or Summer
Walk or Run
Beach or Mountains
City or Suburbs
Love or Lust
Stars or Moons
Shoes or Sandals
Bath or Shower
Sister or Brother
New York or California



Ikväll ska jag till min älskling. Det var tre veckor sedan. Tre veckor sedan! Jag är i stort behov av mys nu! Så kvällen kommer att bli underbar!

Dessutom ser jag fram emot att få höra Magnus Uggla ikväll. Missade hans bidrag då jag var i Teneriffa, men nu får jag en andra chans (precis som han). Slår vad om att den är bra, det är ju Magnus Uggla.



Veckans TV-serie: Ally McBeal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback