Svar

Torsdagen den 29 mars 2007

Vill börja med att svara kommentaren på mitt föregående inlägg! Blev så himla glad över komplimangerna, vad roligt att du läser min blogg och tycker om den! Jag blev jätteglad! Anledningen till att jag inte skrivit namnet på min pojkvän eller lagt ut bilder på mig och mina nära och kära är att jag inte riktigt vet om de skulle tycka om det. Jag skriver gärna om dem men vill inte ge ut namn och ansikten ifall de tar illa upp i så fall. Har inte ens gett ut mitt riktiga namn här, och det kanske är lite fegt egentligen. Tyckte det var en kul grej i början att vara anonym, men... I och för sig skulle jag kunna ha en bild på mig själv här... ska bara försöka ta någon bra bild först, hahaha! Men det där med att jag kan skriva lite mer om praktik och allt det där har du väldigt rätt i! Så det blir mer personligt... Kan sätta igång med en gång!



På måndag börjar min praktik i en bokhandel som heter just Bokhandeln (på Ikano-huset i Linköping). Jag var där på praktik under tre månader förra året, men sedan (i och med regeringsbyte med mera) tog de bort möjligheten att praktisera så i år har jag inte gjort någonting. Bokhandeln har låtit mig jobbat extra några enstaka dagar i månaden men nu har äntligen ungdomspraktiken kommit tillbaka, så äntligen ska jag få något att göra igen! Efter praktiken ska jag sommarjobba, återigen på Bokhandeln. Jag trivs så grymt bra där! Hoppas på mer i höst... men man vet ju aldrig.

 

Får jag en fast anställning flyttar jag på en gång! Jag bor på landet mellan Linköping och Rimforsa. Det är jädrigt dött här om man säger så. Så när jag har fast inkomst blir det Linköping som gäller, så jag får känna hur det känns att ha sitt eget! Ska bli så gött! Har redan kollat ut en massa möbler jag vill ha... men det kostar! Usch för kostnader!

 

Om det inte blir något fortsatt arbete i höst så har jag sökt till några fristående kurser på universitetet i Linköping. Vet inte direkt om jag vill... Gymnasiet gjorde mig skoltrött av flera olika anledningar och när jag tänker på skolan blir jag inte direkt sugen... Men jag skulle ju ha något att göra i alla fall. Vi får se hur det blir!

 

Vet inte om det sa så mycket om mig, hahaha! Men jag ska försöka berätta i flera kommande inlägg om vem jag är och så...

Mitt namn är Stina, för övrigt.





Veckans citat: Ringo Starrs finurliga svar på en otroligt dålig fråga
 

Intervjuaren frågar: Många har sagt att amerikanska flickor har dålig smak för att de inte bär korta kjolar. Vad tycker ni om de amerikanska flickornas ben?

Ringo svarar: Om de inte har korta kjolar, hur vet ni att de har ben under sina kläder?

Dumma frågor får dumma svar!


Kommentarer
Postat av: BisexuellaLisa

Hej Stina! Kul att veta vad du heter också, det hade jag inte ens tänkt, haha =) Okej, förstår precis vad du menar, kan själv ibland bli lite arg på vänner som lägger ut bilder på mig (särskilit om man gör något knasigt eller så) men men. Ska fortsätta läsa din blogg, tycker speciellt om det du har i slutet av dina bloggar, men även det du skriver. Grymt bra! Ha de bra
Stina! ska också försöka ta mig tid och fixa en blogg så då får du läsa om mig och mitt liv =) (om du vill så klart!)

2007-03-29 @ 15:56:38
Postat av: Stina "Dinara"

Tack så jättemycket, Lisa, vad snällt!! Ja det skulle vara jättekul o fåläsa om dej med!! Det vill jag jättegärna!! Kram!

Postat av: Karin

Hej gumman!
Du skriver så bra och har så vettiga åsikter!!! Kollar ofta in och ser om du skrivit nåt nytt! :P Vill oxå se bilder på dej o pöjken ju!! ;) hihi
Hade bäst!!
Puss o Kram!!!

2007-03-30 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback