Sjuk

Tisdagen den 22 maj 2007


Jaha, sjukan har kommit över mig. Förra veckan hade jag ont i halsen och kände mig allmänt hängig, så då stannade jag hemma från praktiken några dagar. Över helgen kändes allt bra igen så då blev jag glad att jag inte blev förkyld eller nåt! Men tror ni inte förkylningen kom idag? Och halsen sprängs på morgnarna för den gör så ont...Usch!

 

Gick till jobbet idag, fastän jag inte mådde så bra. Men om det inte har blivit bättre imorgon så stannar jag hemma. Det är inget kul att möta en massa kunder när man är helt igentäppt och hostig och allt.

 

Men under helgen, när jag var frisk, hade jag det väldigt bra. På lördagen byggde jag och pappa alla poolväggar. Så nu är dom uppe. Men det är ändå mycket jobb kvar. Bottnen ska göras i ordning och allt...Men det var riktigt kul att bygga i lördags!

 

Och i söndags hade jag och älsklingen vår lilla picknick. Det är så vackert i Hulta, det var så himla mysigt! Sen åkte vi hem till hans föräldrar och hälsade på lite och efter det åkte vi hem till mig. Riktigt mysigt var det! Och fint väder och allt...det kunde inte ha blivit bättre! Du och jag!


Just det, så jag inte glömmer. Lisa frågade i en kommentar om min pojkvän bor i Linköping, och det gör han! Så det är skönt att vi inte behöver ha distansförhållande! Tycker du ska skaffa blogg, Lisa! Så jag får kommentera lite, hihi. Och alla andra som läser detta: skaffa blogg! Det är redigt roligt!




Veckans charmtroll: Elias i "Talang 2007"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback