Förkyld

Onsdagen den 10 oktober 2007


Ja det förra inlägget var väl inte jättemuntert. Alla har svackor ibland, sånt är livet...


Det här blogginlägget lär väl inte bli mycket muntrare. Har nämligen blivit sjuk. Idag är det i alla fall lite bättre än igår. Igår kväll var det vedervärdigt, orkade inte ens resa mig ur sängen. Fy fan. Men jag sov någorlunda bra i natt och nu har febern försvunnit. Så jag ska försöka jobba imorgon i alla fall, fick sjukanmäla mig i tisdags. Det är så typiskt att jag ska bli sjuk just när min pojkvän blivit frisk...




Lilla systersonen var på besök i helgen. Han är en solstråle han. Om man är i samma rum som han så blir man automatiskt glad, bara för att han är glad hela tiden. Okej...inte hela tiden. Han har temperament han med.


Han har lärt sig hur lejon låter, han tycker om att riva ur saker ur köksskåpen och han vill spela piano och gitarr. Så det var det vi gjorde.


Det var underbart i söndags morse. Jag låg kvar i min säng och "mornade" mig när jag hör små, snabba steg. Då är det systersonen som kommer och ska engagera mig i sina lekar på en gång. Han bestämde sig för att jag skulle hålla i alla mina fjärrkontroller bland annat. Det är hur härligt som helst att väckas av honom.



Veckans TV-serie: "Heroes"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback