Rompaaaa

Söndagen den 14 oktober 2007


Jag är frisk men hostig. Men det funkar. Nu jobbar jag varenda dag fram till fredag. Är jätteglad över att jag får arbetstider! Tyvärr innebär väl det mindre tid med pojken...nu när han behöver stöd mer än någonsin.


Har fastnat i Facebook som de flesta andra. Förstår egentligen vad det är som är så beroendeframkallande...det är ju som en vanlig community liksom. Men ändå kan jag knappt slita mig. Det roliga är ju att så många har det, att det har växt till något så stort.


Man märker verkligen hur vintern och julen närmar sig med stormsteg. Vi hade minusgrader häromnatten. Jag har kunder som köper julklappar och undrar om vi har julpapper framme ännu. "Neeeeeej, vi befinner oss i oktober, kära människor! Inte fan är det jul än!" Sen inser man att de två månader som är kvar kommer gå så fort så man knappt hinner andas däremellan.


Jag och älsklingen är besatta av ett klipp med "Sean Banan". Även om jag retar mig på honom så kan jag inte sluta citera honom, haha. Märklig människa. Kolla in det:
http://www.youtube.com/watch?v=bHCAc4fGdFs



Veckans drog: Lars Winnerbäck



Kommentarer
Postat av: Little darling

lars winnerbäck är härlig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback