Vill ha och vill ha

Lördag den 20 oktober 2007


Nu har jag jobbat i sex dagar i sträck. Ska faktiskt bli lite härligt med ledig helg. Men samtidigt är jag jätteglad för att jag får arbetstider!


Det är så mycket materialisten i mig vill ha just nu. Skor, jeans, dvd-filmer och dataspel. Skor står dock överst på listan och ska därför bege mig till Skopunkten imorgon och köpa tre par för två...om jag hittar några. Det viktigaste är att få tag på några som jag kan jobba i, så inga klackar tack. Men eftersom de har tre par för två så kan ju det tredje paret få bli finskor, hihi.


Jeans behövs också, men jag tycker alla ser likadana ut i affärerna. Har redan sådana, vill ju inte ha en massa likadana jeans. Men men...


Dvd-filmer...ja då snackar vi väl mest om Scrubs.


Dataspel = Sims 2- spel.




Idag har jag och pojkvännen varit ihop i elva månader. Snart ett år! Det ska firas! Han fick rosor av mig häromdagen, det var härligt att se hans min, hihi! Söt!



Jaha, får väl diskutera Idol lite också. Mina personliga favoriter är Daniel, Sam, Christoffer och Andreas. Just det, bara killar...Det har varit sånt tjafs om att det bara är tjejer som åker ut men, förutom Patricia, så tycker jag det är rätt. Tjejerna är sämre i år. Och allt jippo runt Amanda förstår jag inte, tycker inte alls hon är särskilt bra. Men igår var hon bättre än förut...


Daniel är ju en klass för sig. När han sjöng "Live and let die" så...ja vad ska man säga. Shit. Och att han sa att han valde den för att Paul McCartney är det närmaste man kan komma John Lennon, då vann han mitt och pappas Beatleshjärta, hahaha!



Veckans TV-program: Conan O'Brian



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt o träffas idag gums!!!
Måste bli snart igen!!!
Pussis!!!

2007-10-21 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback