Ännu chockerad

Söndagen den 30 september 2007


Kan fortfarande vara ledsen över att min syster har separerat med sin pojkvän...eller före detta är han ju nu. Han var verkligen en stor del av mitt liv. Han är ju visserligen inte borta på det sättet, förhoppningsvis behåller vi kontakten. Men det är inte som förut. Den känslan kan få mig att deppa ihop på några sekunder, för det var så bra!


Men jag har absolut inget emot syrrans nya pojkvän. Han är hur trevlig som helst och det är nog inte så lätt för honom att komma och "ersätta" någons plats när vi andra fortfarande går och "sörjer" hennes ex. Vi tycker om honom allihopa.


Men som sagt. Chocken över deras separation har inte lagt sig trots att det är snart ett halvår sedan jag fick meddelandet. Kan fortfarande inte fatta det. En väldigt fin period på åtta år är förbi och kommer inte åter...


Men nya fina tider väntar nog!



Min systerson vet vad magen är för något nu. Om någon frågar vart magen är så drar han upp sin tröja och klappar sig på sin lilla mage. Han är för go! I helgen kommer han på besök för hans pappa ska gå på hockey med min pappa.


Jaha, vad gör jag om dagarna då? Ja, idag har jag spelat Sims 2 mest hela tiden. Har läst lite i en deckare som heter "Mary, Mary". Riktigt bra bok. Har nyligen läst ut en annan bra bok, "Vit drottning". Den handlar om Lea som är på ett mentalsjukhus men anser sig inte sjuk. Men under bokens gång inser man att hon har en hel del svårigheter i bagaget. Läs den, den rekommenderas!


Det var så mysigt att välkomna min pojkvän när han kom hem från jobbet, i tisdags. Han fick sluta tidigare dessutom. Insåg att så kommer det vara när vi bor tillsammans. Att välkomna sin kära vid dörren när han kommer hem. Härligt!


Babbens TV-show är riktigt rolig. Trodde aldrig att Magnus Uggla inte skulle kunna hålla sig för skratt, och absolut inte att Gunde skulle klara det! Haha, men kul var det!



Veckans låt: "Pärlor åt svin" med Magnus Uggla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback