Frustrerande

Söndagen den 23 september 2007


Fortsättningen på Vampyrboken, en bok jag babblat om tidigare i bloggen, var tänkt att komma ut 14 september. Men sedan blev releasen uppskjuten till först 20 september, sedan 28 september och nu står det 5 oktober på Internet. Så frustrerande när man går och väntar...


Något annat som var frustrerande var slutet på "Upp till kamp". Kunde knappt somna för att jag låg och grubblade på slutet. Men satan vilken bra serie! Perfekt för mig som älskar allt som har med 60- och 70-talet att göra!


Ikväll ska jag åka till min pojkvän. Han kommer inte vara hemma då men han kommer hem när han slutat jobbet inatt. Ska bli härligt att få välkomna honom hem till sig.


Jag har blivit besatt av The Sims 2...igen. Jag brukar få Sims-perioder när jag bara inte kan slita mig från datorn. Det är extra roligt när man laddar ner en massa nya snygga kläder, möbler och en massa roliga fusk.


Jag har redan börjat fila på min önskelista till födelsedag/julafton. Jag är decemberbarn så jag gör bara en önskelista till båda högtiderna. I år fyller jag jämnt dessutom, 20 bast! Det är helt stört vad gammal jag är. Funderar på hur jag ska fira det men vi får se...


Har kommit på att om jag skulle plugga till något överhuvudtaget så skulle det nog vara till barnmorska! Jag älskar ju barn! Däremot vet jag inte om jag skulle klara av när det går dåligt, när små bebisar dör och allt... Dessutom måste man ju plugga så satans länge. Först till sjuksköterska, sedan till barnmorska. Nä, jag vet inte... Det blir i alla fall inte än på ett tag för nu trivs jag så bra på Bokhandeln.



Veckans sorg: Att Henning åkte ur Idol


idol409_36.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback