Good day, sunshine!

Fredagen den 4 april 2008

Igår bakade jag kakor! Det är inte ofta det händer, kan jag säga. Men syltgrottor blev det, ganska goda faktiskt! Så jag och mamma satt ute på glasaltanen och fikade, det är så skönt att sitta där nu när det är fint väder! Fantastiskt!

Sedan ringde det helt plötsligt på dörren. Det var en kvinna från Jehovas vittnen som ville "berätta om de goda nyheterna som finns i bibeln". Vi sa, vänligt men bestämt, att vi hade full respekt för hennes tro men vi är inte intresserade. Som tur var så var hon inte så pushig utan accepterade vårt ointresse. Jag tyckte hon nämnde något om "evigt krig", så jag undrar vad de goda nyheterna var för något...men men.

Ikväll blir det fredagsmys! Tjohoo! "Stinas kyckling" med pommes, "Så ska det låta" och chips! Gött dåå! Härligt när älsklingen jobbar lunch så han kommer hem på eftermiddagen/kvällen! Och imorgon blir det såklart Körslaget! Go Agnes och Jocke!

Nu har jag läst ut "Levande begravd". Verkligen en superbra och väldigt oförutsägbar bok! Jävlar vad arg man blir på en del människor i den boken, men det är härligt att få bli lite arg ibland! Peter James, som skrivit den, kommer snart ut med en ny bok som heter "Ett snyggt lik". Bara den titeln gör att jag bara måste ha den!

Här är två bilder på min nya frisyr. Det syns inte jättebra, men lite i alla fall. Jag är inte jätte förtjust i att vara med på kort, men vad gör man inte för sin blogg! Hihi. Ska redigera något kort lite snyggt som profilbild, men inte idag. Gran Canaria- resan lägger jag också upp om några dagar.
 



Veckans låt: "The Story" av Brandi Carlile
Hittade ingen som inte har Greys Anatomy som bildspel. Låten är suverän!



Kommentarer
Postat av: Maria

Wiee stina har lagt upp bilder :)
Du blev jättefin i håret....passar dig kalasbra!
Det tycker jag absolut att du ska va nöjd med!!
Ett snyggt lik kom till jobbet i torsdags...
Både jag och Sarah går o spanar på den, den måste läsas NU!! Men jag har ju en deal med mig själv om att jag måste läsa alla mina böcker i bokhyllan innan jag får köpa nån ny men jag kanske kan göra ett undantag ;) haha
Trevlig helg. puss

2008-04-04 @ 21:26:17
Postat av: Sarah

Superläcker färg!! På håret alltså. Blir grön av avund! =o)
Men hallå? Har du kommit in på utbildningen alltså? Eller väntar du fortfarande på svar? Nyfiken ju!
Puss och kram!!

2008-04-05 @ 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback