I get by with a little help from my friends

Söndagen den 6 april 2008

Hihi tack Maria och Sarah för kommentarerna. Blir så glad! "Ett snyggt lik kom till jobbet i torsdags", hihi. Det lät lite roligt i mitt huvud. Och jag har inte fått svar på utbildningarna än. De brukar vara ganska sena med att ge svar, tror det kommer i juli eller något. Så det återstår att se. Med tanke på att jag sökt i typ 20 olika städer så borde jag ju komma in någonstans, men om jag kommer in i Linköping återstår att se. Spännande!

Helgen har spenderats i stan hos pojkvännen. I fredags blev det "Så ska det låta" och så blev det en del cider och öl, vilket var ett tag sen för mig...haha. Snurrigt men kul! Vi hade det riktigt mysigt, David spelade upp en massa bra låtar för mig. Och så blev det You Tube klipp med såklart. I lördags hälsade vi på hos hans mor och bror och tittade på kort bland annat, sedan begav vi oss iväg på jakt efter en vårjacka till älsklingen. På kvällen blev det urgott kött och potatisgratäng, "Körslaget", "Solstorm" och ett South Park- avsnitt som heter "Guitar Queero", haha. "Solstorm" var förresten jättebra, men det hände mycket mer i boken. Man ska nog läsa boken först...tror jag.

Tänkte sätta igång att läsa "Mig äger ingen". Har inte så höga förväntningar på den, fastän alla säger att den är jättebra. För bara något år sedan hade den varit helt i min stil, men nu har jag fått upp ögonen för deckare så...Men det ska nog gå bra!

Sedan den nya frisyren har jag börjat styla mitt hår. Har aldrig brytt mig så jättemycket förut. Brukade gå och lägga mig med blött hår och så. Men nu fönar jag och har en massa stärkande och bra hårprodukter. Dock dyra produkter, men men. Det får väl vara värt det! Hihi. Jag kan ju aldrig säga nej när frisören tipsar om en massa bra schampon och grejer. Har svårt för att säga nej över huvudtaget, haha! Men det märks att mitt hår mår bra nu!

Harre och Karre: Jag saknar er ska ni veta! Tänker ofta tillbaka på högstadietiden när vi träffades hela tiden! Trots vissa dispyter och tjafs så var det en helt underbar tid! Jag älskar er så mycket och kommer alltid att göra! Det är mycket tack vare er som jag är den jag är idag. Tack!



Veckans artist: Bob Marley



Kommentarer
Postat av: mulin

Jag har hört att "Mig äger ingen" ska vara jättebra, så läs den! Jag ska göra det själv alldeles strax.

Förresten, hjälp mig att lära mig hur jag blir vuxen i mitt senaste blogginlägg!

Postat av: mulin

Men åh. Vad snäll och fin du är. Tack så jättemycket!

2008-04-06 @ 21:30:13
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Karin

Saknar dej med!!! Men SNAAART ses vi!!!
Älskar dej! Pussssar

2008-04-07 @ 19:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback