Inget att säga...

Tisdagen den 29 april 2008

Jag har inte skrivit på någon vecka nu och anledningen till det är att jag verkligen inte har något att berätta. Om dagarna solar och läser jag. Det är det som händer i mitt liv. Visst, det är ett gött liv, men inte så händelserikt. Arn-serien är i alla fall riktigt bra, är inne på den tredje boken nu. Jag tycker nog fortfarande om filmen men en sak är säker, böckerna är mycket bättre! Blir intressant att se den andra filmen i augusti.

Jag har sett Saw II och III nu. Ettan har jag givetvis också sett, men det var ett tag sedan. Riktigt sjuka, störda, vidriga och makabra filmer! Men jag måste se fyran med, haha. Någon som vet om det blir ännu fler filmer? Jag vet inte om jag tycker dom är bra...antagligen tycker jag väl det eftersom jag vill se dom.

Jaha, valborg imorgon. Det lär nog inte firas särskilt mycket. Har inte bestämt mig om jag ska vara på landet eller i stan. Pojkvännen jobbar så han kommer inte hem förrän framåt midnatt, men hemma är det inte ens värt att gå till brasan för att det är så dött. Så vi får se helt enkelt.

På lördag kanske jag beger mig till systersonen i Västervik, för att leka av mig, hihi! Och på söndag ska kanske jag, älsklingen, hans bror och mor fiska! Jag har i princip aldrig fiskat...eller lite har jag väl fiskat men jag vet ändå inte hur man gör och så. Så det blir att lära sig något nytt! Det ska bli roligt!

Och hur sjukt är inte det här i Österrike? En ung tjej blir inlåst i en källare av sin far...i 24 år! Jag fattar inte...jag fattar bara inte! Och hur kunde han hålla på så utan att hans hustru märkte? Och vad ska hända med barnen som aldrig fått se solljus förrän nu? Och hur ska kvinnan kunna leva ett normalt liv när 24 år är totalt förstörda?
 


Veckans låt: "An American trilogy" med Manowar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback