Jävla dammsugarskit

Onsdagen den 23 april 2008

Igår låg eller satt jag i solen i princip hela dagen! Det är ju sommar! Hur skönt som helst och jag fick faktiskt lite färg med! Började läsa Arn-serien, och läste nästan hela första boken igår. Vad gör man liksom när man solar? Jo, läser! Jag gör i alla fall nästan inget annat. Riktigt bra bok för övrigt!

Idag ska vi nog sätta igång poolen. Med det menas reningsverk och uppvärmning och allt möjligt. Så om någon månad räknar vi med att kunna börja bada, kanske tidigare beroende på vädret! Känns lyxigt!

Idag har jag åkt in till stan för att gosa med pojkvännen. I väntan på att han ska komma hem har jag solat ännu lite mer, på hans balkong. Idag tog solen ännu mer! Gött, gött, gött! Jag är så glad så inte ens mens kan dra ner mitt humör! Hi hi! Jag blir så otroligt lycklig av bra väder! Jag förstår verkligen flyttfåglarna som flyr så fort kylan kommer, men återvänder när sommaren är här. Det ska jag bli i mitt nästa liv, flyttfågel! Ha ha!




Jag hatar, hatar, hatar, hatar dammsugare! De är högljudda, ivägen, tunga, de kör in i allt, man snubblar över sladden, den suger tag i mattorna så dom följer med...Jag hatar dammsugare! Varje gång jag har dammsugit måste jag sätta mig i lugn och ro vid datorn eller något direkt efteråt, så att det dåliga humöret försvinner. Annars kan jag vara på dåligt humör hela resten av dagen! Fy fan för dammsugare! ;)



Veckans film: "Cry Baby" med bl.a Johnny Depp
Första scenen är bra, den så kallade "sprutscenen" hahaha.



Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, inte alls den sortens "sprutscen" som jag trodde =oD
Mm, det är härligt med sol. Speciellt när man jobbar inomhus hela dagen och det inte kommer några kunder. Då älskar man våren....
Och jag håller med dig om dammsugare. Dom är djävulens påhitt! Häromdagen när jag skulle ta mig en vända i lägenheten sög den tag i både mysbyxor och t-shirt. Sarah var inte glad....
Kanske därför jag inte dammsuger så ofta som jag borde.
Och ta det försiktigt i solen!!
PUSS OCH KRAM!

2008-04-23 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback