Ny frilla

Tisdagen den 1 april 2008

Idag har jag fått en ny frisyr! Jag är hur nöjd som helst! Mörkbrunt och uppklippt. Blir faktiskt glad när jag ser mig själv i spegeln, det är inte alltid det händer! Och det var så skönt för hon masserade hårbottnen när hon tvättade mitt hår, hur skönt och avslappnande som helst!

Min älskling skulle tvätta i morse men någon jävla idiot hade tagit över tvättstugan. Snott nyckeln på en tid som inte ens var hans/hennes. Och min pojkvän hade verkligen en stooor tvätthög, så han behövde verkligen sin tid. Fan vad arg man blir när någon inte visar någon som helst respekt. Tycker så synd om min snutt, men han hann med några maskiner i alla fall.

Mitt nya favoritprogram heter Körslaget! Riktigt bra underhållning! Den kör jag fastnade mest för var, hör och häpna, Agnes kör. Jag som alltid haft väldigt svårt för Agnes och dessutom var jag helt inställd på att tycka bäst om Jockes kör. Men när jag såg Agnes kör satt jag bara och log och fick rysningar. Och när en gammal gubbe i kören kom i bild blev jag helt rörd, av någon anledning. Varför vet jag inte men han gjorde mig nästan tårögd, haha! Men Jockes kör kom på en god andra plats! Grym! Det jag tycker är irriterande är att någon kör ska åka ut. Är så trött på att någon jämt ska åka ut, vad det än är för program nästan.

Igår fick jag hoppa in på jobbet för Maria blev sjuk. Det var kul att jobba men tycker självklart synd om Maria. Kerstin och Britt jobbade jag med, så jag fick ta alla pappersvaror, hihi. Sådant vill nämligen inte dom hålla på med. Men det gick bra och problemfritt!

Yees, LHC i final! Så ska det va!



Veckans dryck: Te




Kommentarer
Postat av: Maria

Ana nästan att du skulle få hoppa in o jobba!
Skoj för dig tjejen...haha så du har hamnat på papperssidan ;) *asg* Kan du inte lägga upp en bild på din nya frisyr?? O så vill jag se bilder ifrån eran resa!! :)
Puss & Kram (fin sida du har fått)

2008-04-01 @ 18:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback