Smittad

Tisdagen den 15 april 2008

Antagligen var det min lille systerson som smittade mig när jag var barnvakt för några dagar sedan. Nu är jag i alla fall förkyld och har ont i halsen och...ja ni vet, det vanliga. Om det var han så var det värt det! Hihi, det är nämligen underbart att vara moster!

Så jag har snytit mig hela natten, samt deppat över hockeyn, så mycket sömn blev det inte. Med mig är det verkligen så att det är sömnen som gör mig frisk. Jag märker jättetydligt när jag vaknar att det var sömn som krävdes. Så idag blir det en lugn dag i sängen. Ska läsa lite i "Flyga drake", som för övrigt har börjat riktigt bra, och glo på TV.

På fredag ska antagligen jag, pappa, min svåger och en långgranne gå på hockeyn! Jaaa! Om vi får tag på biljetter alltså. Att gå på en finalmatch är något alldeles särskilt! Gjorde det förra året med, snacka om stämning! Om Linköping vinner imorrn, borta, och sen på fredag, då får jag ju dessutom skåda när de tar på sig guldhjälmarna!Fatta vad coolt!

Det här blev inget långt inlägg, men mår som sagt inget vidare.



Veckans programledare: Conan O'Brian



Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, gått o blivit sjuker, inget vidare alls :(
Du får krya på dig =)
Haha inventeringen kan va skoja första timmarna men njae...sen är det la sisodär :P haha
Ha det så bra tjejen.Kram

2008-04-16 @ 07:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback