Weekend is over

Måndagen den 21 april 2008

Ja hockeyn behöver vi ju inte prata om...

Jag har varit hos min underbara hela helgen. I lördags köpte åkte vi till Siba för att köpa ett högtalarsystem till min älsklings dator. Efter det åkte vi ut till mig på landet, så David fick åka på sin älskade fyrhjuling, hihi. Jag körde lite jag med, riktigt roligt! Mina föräldrar pysslade i trädgården, främst med poolen, så när min älskade var iväg så hjälpte jag pappa lite. Jag stod och tittade på en ekorre ett bra tag med, haha. Det var nog bara två meter mellan oss, fan att jag inte hade med mig mobilen just då, annars hade jag tagit ett kort. Fin lite filur. I alla fall så fikade jag och David med föräldrarna sen åkte vi in till stan igen för att laga mat. Det blev potatiskroketter med fläskkotletter, tsatsiki och sallad. Dessutom gjorde min älskling universums godaste vitlöksbröd!!! Smaskens! För övrigt ägde Jocke "Körslaget".

Igår begav vi oss till min pojkväns bror och mamma. Fick även äntligen träffa broderns flickvän, så det var trevligt. Vi satt på balkongen i solen jättelänge, hur skönt som helst! God mat fick vi också, kasslergratäng! Efter det blev jag och David faktiskt sugna på minigolf, så vi begav oss till Valla. Men självklart förlorade jag och blev tjurig. Det gick piss för mig och hur bra som helst för älskling. Förlåt att jag blev sur! På kvällen blev det i alla fall goda vitlöksbröd igen, så då blev jag glad, hihi.

Nu är verkligen vädret sådant att man inte behöver någon jacka!! Jag älskar det!! Det är det bästa som finns!!

Nä jag hade verkligen inget intressant att skriva idag. Så jag sätter punkt där.

Men jag menar...två bortdömda mål och en bortdömd straff. Kan man ha mer oflyt eller? Säger som Lasse Anrell: "Domarna är de stora förlorarna i den här finalen".



Veckans duett: "Endless love" med Chandler och Pheobe i Friends
Slutet är bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback