Got to be good looking 'cause he´s so hard to see

Lördagen den 16 februari 2008


När jag kom till min pojkväns lägenhet i torsdags stod det tre stora röda rosor på bordet med ett vykort samt ett paket. Han skrev så vackert på kortet så jag blev helt tårögd! Men jag väntade med att öppna paketet tills han kom hem.


Innan han kom hem gick jag på stan och inhandlade en mindre sportbag. Nu slipper jag gå och bära allt i påsar hela tiden. Svinbra! Dessutom köpte jag en bok till mamma i födelsedagspresent. Och så hittade jag lite smått o gott till älsklingen med!


När han kom hem från jobbet, typ runt midnatt eller något, hade jag tänt ljus och så. I paketet jag fick var det än liten Miranda-nalle! Så söt! Hon heter Mimmi (nallen jag fick i julas heter Bjarne, hihi). Det blev en mysig alla hjärtans dag! Han är så underbar, min pojkvän!


Jag vill även gratta alla mina underbara vänner på alla hjärtans dag...lite försenat dock men ändå! Ni betyder otroligt mycket för mig och utan er skulle jag inte vara den jag är! Jag älskar er! <3



Idag fick jag reda på att det ska släppas ett Guitar Hero med Aerosmith-tema! Jag som tycker väldigt bra om Aerosmith blev såklart överlycklig! Men Playstation 2 nämndes aldrig...bara en massa andra konsoler. Men jag hoppas de bara "råkade glömma" skriva att det ska släppas till Playstation 2 också, hehe.


Min äldsta storasyster och hennes fästman är här under helgen. Det blir en hel del bröllopsprat. Min mamma ska sy bröllopsklänningen så den planeras för fullt. Det är jätteroligt att planera sådant tycker jag! Det kommer bli en hur fin klänning som helst! Och min systerson ska vara brudnäbb, så söt han kommer vara! Gudars vad roligt det ska bli med bröllop!


Jag läser just nu Conn Igguldens bokserie om Julius Caesar. Det är fyra böcker i serien och jag är snart färdig med den andra boken. Svinbra böcker, verkligen! Det är fascinerande att den mannen åstadkom så himla mycket så att man "minns" honom även 2000 år senare! Jag rekommenderar verkligen "Kejsaren"- serien!


Om tre veckor och en dag åker jag till Gran Canaria! Wohoooo!

Inläggets titel kommer från en Beatles-låt...såklart.



Veckans TV-serie: Sjukhuset (stor inspiration till att jag vill bli sjuksköterska!)


TV3 Sjukhuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback