Simning och melodifestival

Onsdagen den 13 februari 2008


Åh vad min kropp är glad i dag! Jag tog mig äntligen till simhallen. I exakt en timme simmade jag längder. Eftersom det är flera månader sedan jag simmade sist så trodde jag inte jag skulle orka i en timme först. Men har man satt upp ett mål och ger sig fan på att klara det så klarar man det.


När jag skulle ta mig uppför stegen, efter simningen, så var mina ben som spagetti och armarna kunde jag knappt lyfta, hahaha. Så det måste ha sett roligt ut när jag skulle gå upp...Men vad vore livet om man inte fick göra bort sig ibland?


Nästa vecka åker mina föräldrar till Teneriffa. I början av veckan ska jag nog bo lite hos min kära pojkvän, och i slutet av veckan är vi kanske här. När jag bor inne i stan ska jag passa på att besöka simhallen ännu mer. Förhoppningsvis med Karre som sällskap någon gång!


Melodifestivalen har startat. Jag, och framför allt min pojkvän, var lite nervösa över hur det skulle gå för E-type att sjunga! Men det gick ju ganska bra, tycker jag i alla fall. Tycker bara att han hade oerhört tråkiga kläder på sig, när han hade stajlade Poodles runt sig. Synd att de inte kom ända till finalen!


Christer Sjögren är något av ett hatobjekt...kanske ett lite starkt ord men jag har väldigt svårt för den människan. Och jag avskyr hans bidrag! Men Tyskland kommer nog att älska det...


Amys låt tycker jag var helt okej! Vaknade med den på huvudet imorse! Inte bokstavligt...äh, ni förstår vad jag menar!


Björn Gustafsson, som underhöll med sitt horoskopsuppläsande och sin dans, blir nog årets favorit i alla fall. Han är sjukt rolig han!



Veckans låt: "Lay, lady, lay" av Bob Dylan
http://www.youtube.com/watch?v=VfF0uHekcc8&feature=related



Kommentarer
Postat av: Karre

Ja, Björn Gustavsson va asbra!!!!!!!!!!!!!

2008-02-13 @ 21:59:59
Postat av: Sarah

GRATTIS PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!! *kramar*

2008-02-14 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback