Sjuk

Onsdagen den 20 februari 2008

Mamma och pappa åkte till Teneriffa i söndags så nu bor jag hos min pojkvän! Jag planerade att simma en timma varje dag måndag-torsdag, men det blev bara måndag och tisdag. Igår eftermiddag blev jag nämligen sjuk så nu tar jag det lugnt. Är förkyld och så...det vanliga. Men idag känns det bättre, hoppas jag kan sova inatt bara för det kunde jag inte natten mellan igår och idag. Tråkigt! Men min pojkvän är så snäll! Han gav mig frukost på sängen i morse. Gull!

Jag hade lovat farmor att hälsa på hos henne igår så jag gjorde det fastän jag var förkyld. Jag brukar tycka det är ganska tråkigt att vara hos henne men igår var det riktigt kul! Hon fick nämligen idén att vi skulle titta i hennes gamla fotoalbum. Så hon berättade om hela sin barndom, sådant tycker jag är jätteintressant!

Föräldrarna ringde igår med. I måndags hade de haft 27-28 grader varmt! Fatta att jag blev avundsjuk! Men snart är jag på Gran Canaria!



Nu har jag, eller snarare min pojkvän, laddat ner filmen "Across the universe". En musikal med Beatleslåtar! Jag läste om handlingen för några månader sedan och anade att det skulle vara något Beatlestema för karaktärernas namn finns med i Beatleslåtar, "Across the universe" är en låttitel och filmen utspelar sig i Liverpool, deras hemstad. Men det är inte förrän nu jag fattat att det verkligen är Beatleslåtar i hela filmen! En Beatleshyllning! Kan det bli mer perfekt för en sådan som mig? Ha ha! Så den filmen ska avnjutas någon gång snart!

Ikväll blir det Lost. Den mest förvirrande, utdragna och svåra serie jag sett men ooo så fast jag är! Inte för att jag fattar något men fast är jag!

Min älskling berättade att på hans jobb, när de lyssnar på låtar och så, så sätter de in ordet "fisting" i låten. Typ "Fisting you, fisting me" etc. Jag har inte kunnat sluta göra det idag, haha! Låg humor, men fortfarande humor! "And I fist her", "I will always fist you"...det finns ingen ände.

Nu ska jag avnjuta kvällens avsnitt av "Sjukhuset". Jag älskar den serien!

Kärlek till mina läsare!



Veckans komiker: Björn Gustafsson
http://www.youtube.com/watch?v=t4LA3-Pg5hY



Kommentarer
Postat av: maria

Krya på dig tjejen :)
Du kan ju inte hålla på o bli sjuk nu...du ska ju jobba nästa vecka o sen åka på semester!!
Puss

2008-02-21 @ 08:37:37
Postat av: Karin

Björn Gustavsson ÄGER! ;) hihi

2008-02-23 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback