Jag vill inte!

Lördagen den 26 januari 2008

Jag har fått en beundrare. En gammal gubbe som kom in i Bokhandeln för någon vecka sedan och började prata med mej. Han frågade om mitt stjärntecken och en massa (han är intresserad av astrologi har jag fått veta). När han skulle ge sig av pussade han mig på handen! Han tyckte säkert han var jättetrevlig som gjorde så men jag tyckte bara det var obehagligt att bli pussad på av en främmande gubbe!

Idag har jag jobbat och då kom han in i affären igen!
"Hur står det till med den vackra flickan?"
SUCK!
Han sa att jag blir vackrare för dag till dag och en massa sånt... Han frågade efter mitt namn och när jag svarade sade han:
"Ååh, vad är vackrare? Flickan eller namnet?"
SUCK igen!
Sen frågade han när jag jobbar nästa gång.
"Imorgon" svarade jag motvilligt.
Då pussade han mig på handen och sa:
"Då ses vi imorgon!"

Borde kanske ta det han säger som komplimanger och bli glad men istället blir jag äcklad faktiskt. Jag vill för övrigt inte bli kallad lilla flickan av gamla gubbar! Men det är väl bara att le och se glad ut, antar jag. Ser dock inte fram emot att träffa honom imorgon igen!



Här kommer lite bilder. Dom är inte allt för roliga men jag hade inget för mig...hehe. Några är nya och några gamla. Klicka på dem för att förstora.

Mitt Van Haasteren- pussel på 2000 bitar. Äntligen lagt!


Min klädhög från H&M. Några plagg är dock redan använda och i tvätten.

 
Studenten Stina juni 2006


Jag och min studenskylt


Jag tar mitt första dopp i vår nybyggda pool


Jag, min far och vaxdockor föreställande Beatles



Veckans rysare: Handbolls-EM



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, gamla gubbar är äckliga!! Jag hade en beundrare ett tag, fast inte lika gammal, och det var bara att visa att man var trevlig men inte intresserad, så slutade han till slut.
Men spring och göm dig om du ser att han kommer så säger jag att du är på lunch på obestämd tid om han frågar.... *ler*

2008-01-27 @ 00:03:33
Postat av: maria

Ihh, Stina vilken läskig gubbe. Haha du får springa o gömma dig när du ser honom så kan Kerstin hjälpa honom i stället :P Du får ta o skaffa dig en livvakt på jobbet....haha
Hoppas att du överlever söndagen. Puss

2008-01-27 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback