Lägenhetsvisning

Tisdagen den 22 januari 2008

I söndags var jag och min pojkvän på lägenhetsvisning! Inte för att vi har råd att flytta eller så...hehe. Men lägenheten var så himla lyxig så vi var bara tvungna att åka dit och titta på den. Hans mamma och bror följde också med. I badrummet fanns det ett  bubbelbadkar och i väggen var det en TV inkaklad...jävligt lyxigt. Och köket var något av det snyggaste kök jag sett. Det som var så synd var att allt var så otroligt överdesignat så det inte kändes hemtrevligt. Och läget var lite dumt med. Men det var kul att gå på sin första lägenhetsvisning.

Jag har varit lite barnvakt till systersonen igen men det blev kortare än vad det var tänkt. Både han och hans pappa blev förkylda och stannade hemma båda två. Så eftersom han hade sin far som tog hand om honom behövdes ju inte jag. Men det var roligt att träffa honom igen.

Stormen (Bernt som min pojkvän döpt den till) var som tur var snäll mot oss på landet. Vi blev inte strömlösa en sekund. Det verkar ju bli en tradition, det här med januaristormar. Och det är verkligen ett piss att sitta i mörkret och frysa och inte kunna göra nååååågonting! Så tack, Bernta!

Mina kläder anlände i fredags! Så fina så! Är riktigt, riktigt nöjd och kan knappt vänta tills jag befinner mig på Gran Canaria och kan använda alla mina sommarkläder! Ska dessutom unna mig en filmkamera för mina födelsedagspengar som jag fick på, hör och häpna, min födelsedag. Så vår resa ska förevigas, hehe.



Veckans låt: "Empty walls" med Serj Tankian
http://vidsearch.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=22949817



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback