Buss utan AC borde utrotas!

Söndagen den 8 juni 2008

Jaaaaa! Nu kommer älsklingen hem snart! Längtar ihjäl mig efter hans famn och hans leende och hans röst och allt! Det har varit konstigt att bo i hans lägenhet utan honom. Dessutom har han en otroligt irriterande granne som bestämmer sig för att spela musik 3.30 ena natten, och sedan ha fest hela nästa natt. Två nätter utan sömn, tack för det! Men på jobbet har jag läst David Batras bok där han skriver om en mängd arga lappar människor har skrivit...så nu är jag inspirerad att ge honom en känga! Grannen alltså, inte David Batra. Kolla för övrigt upp den boken. "Den som inte tar bort luddet ska dö" heter den. Himla underhållande!

Jobbhelgen har varit fruktansvärt lugn. Inte mycket människor i rörelse. Dessutom blir man så jävla arg när vakten ropar ut i högtalarna att ägaren till bilen med det och det registreringsnumret måsta titta till sina hundar omgående. Vad fan är man för djurägare om man lämnar sina hundar i bilen i den här hettan?? Jag är inte en stor djurvän, men dom är faktiskt helt och hållet i människans händer. Om man då bestämmer sig för att skaffa djur så kan man väl offra sig så mycket att man ger dem ett behagligt liv åtminstone, och inte en utdragen död i en överhettad baklucka.

Imorgon händer det! Då har vi nycklarna i våra händer! Då låser vi upp dörren till vår lägenhet för första gången! Gudars vad vi ska mäta och planera...Det ska bli så härligt!

Eremitkräftorna är utläst och den var bra! Det är tur att jag vet att det kommer en fortsättning. Hade jag inte vetat det hade jag varit förbannad över att det slutade som det gjorde! Nu håller jag på med Kleopatras Kam, och sedan har jag lånat en bok av Britt med. Det är mycket mer som ska läsas, så jag lär nog ha att göra framöver...

Vi får se om det blir minigolf med jobbet imorgon! Min pojkvän säger att han har aldrig sett mig så tjurig som när jag förlorade i minigolf...när det gäller den sporten så är jag en otroligt dålig förlorare! Men vi får se hur mina planer blir imorgon.



Veckans smarto: Paulo Roberto
Man kan ha en massa fördomar om boxare, men han lever faktiskt inte upp till dom. Han verkar vara en riktigt vettig och klok människa!



Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHA, jag har redan förvarnat alla om mitt dåliga minigolf-humör, så dom ska vara beredda! Jag ska ta med mig lite lugnande, så vi kan dela. Om du hänger med, förstås, men det vore skoj!!



Och jag håller med dig om Paolo Roberto också. Det är knappt jag ser honom som boxare längre, det var så himla längesen. Nu är han den där mysfarbrorn från massa olika program från TV som i ena sekunden ger ut en kokbok med fet mat från Italien för att sedan slänga ut en träningsbok ett par månader senare. Ett riktigt genidrag, måste man säga!



Puss och kram!

2008-06-08 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback