Everybody hates furu

Fredagen den 13 juni 2008

Nu har jag inte haft tid att uppdatera på ett par dagar. Dels är jag mitt inne i en flytt och dels så har vi haft besök av systersonen i flera dagar nu! Runt klockan åtta varje morgon har han knackat på min dörr, efter att ha frågat sin mamma efter "Diss" som betyder Stina, hihi! Sött va? Igår var jag ensam med honom några timmar, när hans föräldrar var och shoppade. Att han vet hur man charmar sin moster! Haha!

Och flytten då? Jodå, det artar sej! I köket har vi fått in en hel del i skåpen, och till och med kört en omgång i diskmaskinen. Själva huvudflytten sker på söndag. Då körs alla möbler och all övrig packning till vår lägenhet. Efter det bor vi där! Det är helt otroligt!

Imorgon då? Då ska jag till Ullared! Haha! Lite otippat mitt i en flytt kanske, men resan är planerad sedan en tid tillbaka och vi har verkligen sett fram emot det. Dessutom är det mycket som behöver köpas till hemmet. Det blir jag, David och våra mödrar! Så klockan fem imorgon bitti bär det av. Någorlunda sent jämfört med andra gånger jag har åkt dit, haha!

Chefen från Bokhandeln ringde förut och undrade om jag kunde hoppa in på söndag, men det fick bli ett nej den här gången. Flytten kan jag bara inte missa! Hoppas det löser sej ändå.

Fotbollen! Blev nästan rörd när Zlatan gjorde mål. Inte för målets skull utan för att han själv såg så förvånad och genuint lycklig ut. Men Spanien-matchen tror jag tyvärr är körd, men jag hoppas självklart på något annat.

Nu ska jag försöka planera vad middagen kan tänkas bestå av. Efter den ska vi nog försöka köra något flyttlass till lägenheten. Det är så fint där så man knappt kan slita sig därfirån!



Veckans inredare: Simon & Thomas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback