The time that's been

Måndagen den 24 mars 2008

Påsken är över, men det blev inte så mycket påskfirande för min del. Istället blev det födelsedags- och förlovningsfirande i min familj. Ena systern har fyllt 25 år och den andra förlovade sig ju i januari och nu när alla var samlade passade vi på att fira det med. Systersonen har dock stått i centrum under hela helgen. Han är det sötaste ni kan tänka er!

Men jag har inte bara slappat och käkat godis i påsk. Igår och idag har jag jobbat. Det har varit en del folk, i alla fall idag. Tack Sarah för det goda påskägget! Och tack Maria för söndagen! Hihi.

Nu befinner jag mig hos älsklingen, här kommer jag nog stanna till torsdag eller fredag. Mina föräldrar tycker jag aldrig är hemma längre, men så är det när man är kär, haha! Och speciellt efter att vi var sambos i en vecka i Gran Canaria så är det svårt att vara ifrån varandra. Det bara går inte.

Åh det är så många böcker jag vill läsa för tillfället. Hellre det, i och för sig, än att inte ha någon, men jag vill läsa alla på en gång! Dessutom har jag en massa gamla böcker som jag borde läsa innan jag köper en massa nya, men men...

Nervositeten inför tre år av plugg, med start i höst, ökar och ökar. Nu har jag börjat tänka på nollningen, som allt börjar med. Fy fan, jag vill bara börja med föreläsningarna och tentorna och det på en gång, kan vi inte bara skippa det där sociala? Haha. Men men, det går väl...

Ikväll blir det nog någon snabbmat och bland TV-tittandet hoppas jag på "Sjukhuset", "Parlamentet" och "100 höjdare". Ha det underbart!



Veckans sällskapsspel: "Med vilda gester"



Kommentarer
Postat av: Karin

Det blir säkert toppen med plugget, hoppas du stannar här bara! :P
Angående nollningen, det behöver man ju inte va med på...föreläsningar o tentor startar på en gång, så man har fullt upp utan nollningen ändå. ;) hihi
MÅSTE ses snart gums! Saknar dej massor!
PUSSIS

2008-03-25 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback