Vad tycks?

Lördagen den 29 mars 2008

Nu har jag fixat med min blogg lite, gett den en ny design. Det blev kanske inte jätteelegant, men jag ville ha det enkelt och personligt. Kommentera om vad ni tycker! Guess what? Det är mina ögon som är längst upp på bloggen, i "headern".

"Living is easy with eyes closed" står det längst upp. Det är självklart från en Beatleslåt. En fras jag tycker det ligger en hel del i (det gör ofta det i Lennons låtar) och dessutom passar det ju till mina ögon bredvid och allt. Jag ska inte leva med stängda ögon, jag ska hålla dem öppna så att jag kan blogga om allt jag ser! Hihi.

Om ni vill designa er blogg, gå in på världens bästa hjälpblogg:
http://www.designadinblogg.se/. Här finns allt man behöver veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback