Är det bra att det är soligt nu?

Fredagen den 9 maj 2008

Idag har jag haft det såååå skönt. När jag kom hem från stan lade jag mig på våra nylagda plattor och solade. Det var verkligen hur varmt som helst. När jag hade läst ett kapitel i Arn-boken så tog jag årets första dopp i poolen! 25 grader varmt är det i vattnet! Fatta vad skönt det var! Det känns oförskämt lyxigt alltså...Efter det lade jag mig för att sola igen och råkade somna, hihi. Riktigt gött.

Imorgon ska jag jobba! Tjohoo! Det var så länge sen nu. Det är visserligen ingen lång dag imorgon, bara 12-16, men jag kommer antagligen få se mitt sommarschema så det blir spännande! Och dessutom får jag ju träffa trevliga kollegor med!

Jag kan inte sluta tänka på min nya bokidé. Det bästa är att det känns som om jag har kommit på något som ingen har skrivit om förut...vad jag vet i alla fall. Visserligen är temat kärlek, ett någorlunda vanligt ämne om man säger så, men...ja...jag kan inte avslöja för mycket.

Jag har delade känslor vad gäller vädret. Dels är jag ju överlycklig över värmen, men jag har en rädsla i maggropen. Om det är medelhavsvärme nu, innebär det att det kommer bli en dålig sommar? För jag har fått för mig att om våren blir solig, så blir sommaren regnig och mulen. Och det vill vi ju inte!

Nu har jag tyvärr inget mer att berätta. På återseende!



Veckans minne: Den underbara öppningen med Paul McCartney och U2 i "Live 8- galan"
Jag såg heeeeela galan, men den här öppningen fick mig nästan att fälla tårar. Underbart för Beatlesfans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback