Förbannad

Onsdagen den 14 maj 2008

Jag lärde känna en människa på internet på högstadiet. Det skulle jag inte ha gjort. Han visade sig nämligen vara en idiot som älskar att hota folk, i alla fall mig men jag vet att han besvärar andra också. Jag trodde att jag hade tagit bort alla hans 100 miljarder adresser från min msn (han har massa olika under olika namn så att han kan nörda sej med folk utan att behöva stå för det), men nyss visade det sig att jag hade missat en. Han sa det vanliga...jag är en hora och jag är dryg och allt möjligt. Sen går han offline på en gång, så att jag inte ska kunna svara honom. "Hoppas du får knulla mycket, because that's what your'e like..." Även när jag tycker illa om folk så använder jag aldrig ordet hata, för det är ett så starkt ord. Men den här människan hatar jag verkligen. Just för att jag har verkligen inte gjort någonting, ändå ska han komma och kalla mig hora och en massa annat. Blir så jävla förbannad.

Akta er för Internetmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback