Hurra hurra!

Torsdagen den 8 maj 2008

Idag är ingen vanlig dag för idag är min älsklings födelsedag, HURRA! Vi firade igår, på hans lediga dag, tillsammans med hans familj och mina föräldrar. Det blev smörgåstårta, choklad- och banantårta och självklart presenter. Av mig fick han en ljuslykta i form av en döskalle (han älskar döskallar), två bäddlakanset och svarta örngott. Det var en rikrigt trevlig dag. I morse sjöng jag för honom och gav honom frukost på sängen.

Jag läser ju Arn-serien, men för tillfället går det lite trögt. Jag är mitt i den tredje boken så det är ju inte jättemycket kvar av serien. Men det händer inget. Det bara handlar om allt de bygger...i detalj! Exakt vilket virke och hur de gör och allting...det är lite långtråkigt när den sjuttiofjärde byggnaden ska beskrivas.

Jag har börjat tröttna lite på min nuvarande bloggdesign, så nu planerar jag en ny. Vi får se...om jag känner mig själv rätt så lär det ta ett tag innan jag tar tag i det.


Den här klänningen har jag på mig i skrivande stund. Snygg va? Jag älskar den!




Veckans nostalgilåt: "Wonderwall" med Oasis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback