Inspiration av ESC

Torsdagen den 8 maj 2008

Jag sitter och tittar på SVT:s webb-TV, på programmet "Inför Eurovision Song Contest". Helt plötsligt, när ett bidrag spelades upp, fick jag en bokidé! En av de bättre idéerna dessutom! Är det möjligt att så "simpel" musik kan bidra till en sådan plötslig insikt som liksom säger "Ja, det ska jag skriva om! Såklart!"? Men jag avslöjar inte vilket bidrag som gav mig bokidén förrän jag filat mer på idén.

Men vad ska hända med min gamla bokidé nu då? Den som jag så smått börjat på? Jag vill inte att den bara ska försvinna, men jag känner inte att jag vill fortsätta med den just nu ändå. Nu är jag ju så pepp på att börja med den nya idén! Ja ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback