Kort innan jobbet

Lördagen den 10 maj 2008

Som vanligt går jag upp alldeles för tidigt, så nu har jag absolut inget att göra förrän 11.30 när jag ska bege mig till jobbet. Varför får jag för mig att det tar typ en timma att duscha och föna & platta året? Det tog typ en kvart eller nått ju. Jaja, ett i-landsproblem.

Jag och min far tittade på
Upp till Kamp igår kväll. Har ni fortfarande inte sett den serien så se den! Otroligt vacker serie. Sen råkade jag beställa säsong 5 av Scrubs från cdon...woops! Men det var 50 % rabatt på den så jag kunde inte låta bli.

När jag hade gått och lagt mig igår, men inte hade släckt, så tog jag fram mp3:n och lyssnade på musik. Jag kan verkligen inte få nog av "The Story" med Brandi Carlile. Ni måste lyssna på hennes coola röst här. Det skulle vara så häftigt att ha hennes röst! Tänk att kunna sjunga, liksom! Vackert dessutom!

Ikväll röstar ni på Cans i Körslaget!



Veckans snyft: Andrew i Storbritanniens Talang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback