Visst finns mirakel

Torsdagen den 22 maj 2008

Jag ska flytta hemifrån! Och bli sambo! Ja, vi fick lägenheten (jag skrev om den i förra inlägget) som både jag och pojkvännen har varit så kära i så att vi inte har kunnat sova sen i söndags då vi såg den. Och idag fick vi veta att den är VÅR! Det här är så stort så vi kan inte fatta det ännu! Inflyttning 1:a juli, om inte ännu tidigare beroende på om vi hittar någon som vill flytta in i pojkvännens lägenhet snart.

Jag är så lycklig! Men det känns så overkligt också... Det kommer nog kännas mer på riktigt när vi har fått nycklarna och går in i lägenhet by ourselves för första gången. Stort!

Vi har verkligen inte kunnat tänka på något annat i dag. Och det var så lyckat att vi fick den här "presenten" idag, för idag hade vi planerat att fira vår ett och ett halvårsdag som var i tisdags. Så det blev dubbelt firande idag, kan man säga. Picknick vid Hultabadet blev det, och sedan en liten båttur med Davids familjs båt. Gos mos!

När jag kommer hem imorgon ska jag redan planera packningen. Kan inte vänta! Haha. Dessutom tänkte jag se över sådant som jag inte vill ha längre. Eventuellt ska jag sälja en del på Blocket, och på så sätt tjäna en slant!

Vilket flyt man har då! Får den första lägenheten man tittar på! Och dessutom är vi helt kära i den, den passar oss perfekt! Guuu vad jag är glad!

Jag är så glad så jag inte ens kan blogga. Det får bli lite mer utförligt någon annan gång.



Veckans film: "National Treasure 2"



Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!!! Fasen vad skoj Stina!!
Skitglad för din skull!!! :):):):):)
Vart ligger den?? Vill se den nu!! haha
massa grattis än en gång!!
Puss

2008-05-22 @ 20:27:51
Postat av: Sarah

En får så mycket gratulera! Pga av allt tum-hållande så måste man få komma på husesyn, det vet du va? ;o)
Fan, är så glad för er skull, det är så himla härligt med något man kan få kalla sitt eget!
GRATTIS!!

Massor med puss!!

2008-05-23 @ 00:19:47
Postat av: Karin

VAAAAA?????? Är det sant????

GRATTIS GRATTIS gumman! Gu va roligt!!! Du måste ju rapportera sånna här stora grejer till mej direkt ju!!! XD 1 juli... är ju snaaart ju!!!! Avis jag blir då. ;) hihi Ni kommer få det toppen!!!!
Saknar dig! Måste träffas snart! PUSSSAR!!!!!!!!!!!!!

2008-05-23 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback