The Quiz

Onsdagen den 5 november 2008

Tre åttakvällar på raken. Min tredje ikväll. Jag skull egentligen varit ledig både i söndags och måndags men som vanligt när jag ser fram emot två dagar ledigt på raken så får jag ändå hoppa in en av de dagarna. Och visst ringde de i måndags och bad mig jobba! Nu var det visserligen att Kerstin var sjuk, och det kan ju ingen rå för, men det är så typiskt. Bara jag inte behöver hoppa in imorgon med!

Som tur var hann jag gå en runda på Ikano med Karre! Alltid så roligt att träffa dig, vännen! Och jag köpte baaaaara det jag hade tänkt! Strumpor, deodorant och en juldekoration till köket.

Min sambo håller på att bli sjuk stackarn. Typiskt för den här veckan jobbar han lunch med så han måste gå upp typ halv sex varje morgon. Inte kul! Tycker så synd om honom.

Hörni, gör mitt test
här. Ett test om Stina! Inte lätt. Och passa på att göra en quiz om er själva så jag får se vad jag kan om er!



Veckans film: Kopps

Best of Benny:



Kommentarer
Postat av: Karin

Haha ditt test va ju svårt ju!! :P

2008-11-05 @ 13:01:21
Postat av: Maria

Stina Johansson! Jag vet vad du heter!!!! Jag looooovar! Det gick inget vidare för mig på frågorna...men endel satt jag och fundera på....och tänkte det där är det nog men tog nåt annat...Typiskt! Har bara mig själv att skylla!

Trevlig ons bruden!

Kramar

2008-11-05 @ 14:42:17
Postat av: Sarah

Bättre än jag väntat mig! Jag gissade på Tyko på barnet för det vill jag döpa mitt till. =o)



Tack för i kväll!

2008-11-05 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback