90-talet, vart tog du vägen?

Onsdagen den 19 november 2008

Nu har jag suttit och haft 90-tals nostalgi framför Youtube ett tag.

Kommer ni ihåg de här?:

Bloodhound gang - Fire Water Burn (fick man inte sjunga i skolan)





Mya m.fl. - Ghetto Superstar (Jag trodde att det här var rätta texten och inte "Islands in the stream")





Aqua - Barbiegirl (Fast jag tyckte bättre om "Cartoon Heroes" sen)





The Offspring - Pretty Fly (for a white guy) (Tyckte om deras videos)





Midi, Maxi & Efti - Bad, bad boys (eller var detta 80-tal?? Tyckte dom var så snygga!)





Backstreet Boys - As long as you love me (Jag hade Nick som pojkvän, Harre hade Brian)





Spice Girls - Spice up your life (Posh var min favorit)





Nu vet jag inte vad jag ska söka på mer...har jag glömt några? Förutom Hanson (hittade ingen video med dom).

Kommentarer
Postat av: Maria

Mmmmmbop!! Hihi....det va den första singeln som jag fick!! Bra skit!!!

Säger bara det, musiken va bättre förr (oftast iaf)

pussen

2008-11-19 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback