Utmanad

Torsdagen den 20 november 2008

Jag glömde ju att jag blev utmanad av Maria för några dagar sen:

Reglerna är lätta och följande gäller:
- länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- berätta 7 saker om dig, både alldagliga och knäppa.
- utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dom
- låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är otroligt pedantisk och nördig vad gäller mina böcker!

2. Ibland blir jag rädd för hajar...i simhallen!

3. Om det var bättre ställt med ekonomin så skulle jag verkligen vilja skaffa barn nu!

4. Jag tycker latinsk grammatik är intressant!

5. Om mamma och pappa fick för sig att sälja huset på landet så skulle jag vilja köpa det!

6. Jag har nog lite social fobi...Sociala situationer kan skrämma vettet ur mig ibland.

7. Jag kan tycka att det är rätt skönt att gråta. Jag tror att man borde göra det oftare!

Nu har inte jag sju personer att utmana, men två kan jag dra till med.

Jag utmanar:
Sarah (även om jag vet att Maria redan utmanat dig)
Karin




Veckans Scrubs-klipp: "Guy Love" med JD och Turk
De är så söta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback