En snabbis!

Onsdagen den 29 april 2009

Imorgon börjar min praktik på njurmedicinska! ska gå torsdag, fredag och sedan måndag-onsdag nästa vecka. Så imrogon blir det att gå upp vid fem på morgonen - härligt! Det är nog bara att vänja sig vid obekväma tider. Jag slipper i alla fall praktisera om nätterna! Blir dock två kvällar, 13.30-21.30. Är himla nervös och imorgon lär jag nog bli ännu mer pirrig. Det som är mest nervöst är liksom "mötet med patienten", det är så speciellt på något sätt...ja ja, det går nog bra i alla fall!

Och i slutet av nästa vecka har jag terminens andra tenta! Har haft fullt upp med annat tills igår, så nu ska jag börja plugga till den. Men det är inte så mycket som behöver pluggas på. Hoppas det kommer gå bra!

Har fått hem mina udnerbara klänningar från Haléns nu! Dom satt mycket bättre än vad jag trodde att de skulle göra, fick nämligen höra i efterhand att passformen skulle vara lite konstig på dom, men jag har väl en konstig kropp så dom passade! Hihi! Bilder kan jag lägga upp senare, om ni önskar!

Nu måste jag skynda mig iväg och hämta bilen som har varit inne på verkstan för sjuttioelfte gången. Farthållaren vill bara inte fungera, men tur att det går på garantin annars skulle det här ha blivit ett himla dyrt köp! Verkstadssnubben är i alla fall himla serviceminded och världens trevligaste!

Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är klart det kommer gå bra på tentan, du har ju en hel bokhandel som håller tummarna för dig!! =o)Och praktiken går alltid bättre än man tror, det gäller bara att komma ihåg att 'man är där för att lära, inte för att kunna'.



Och JA! vi vill ha bilder!



Ha en supertrevlig Valborg!!



Puss & kram

2009-04-30 @ 11:04:45
Postat av: Karin

Jaa, bilder vill vi se!!! :D

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback