Manamana!

Fredagen den 17 april 2009

Det bästa med att plugga kombinerat med att inte jobba helg är att man på fredageftermiddag faktiskt kan säga "Äntligen helg!". Något jag har saknat sedan gymnasiet! Det är så gött! Visserligen har man fortfarande skolarbete att göra, men helg är helg!

Ni måste kolla in klippet här nedanför. Det finns en mängd olika "event" som folk har organsierat bland helt ovetande människor på tågstationer och liknande, och detta är ett sådant. Temat är "Life is for sharing". Så häftigt när alla börjar dansa helt plötsligt.



Imorgon blir det strömmingfiske med min sambos familj! Ska bli kul, men det lär inte bli någon fisk för vi är lite tidigt ute. Men när storebrodern är hemma från Luleå så måste vi ju passa på.

Vill bara säga att jag har världens bästa sambo och han behandlar mig som guld. Tack älskling! Det är en ynnest att leva med dig!



Veckans bästa: Klassikern från Mupparna



Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi, vilket härligt klipp där alla dansar! :P

2009-05-01 @ 11:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback