Who ordered the hamburger with AIDS?

Fredagen den 3 april 2009

Jag bara måste säga att "True Blood" is the shit! Har kommit sex avsnitt in i serien och det är spännande som fanken. Himla många favoritkaraktärer får man, men de två som ligger mig varmast om hjärtat  är nog Tara och LaFayette. Tara för hennes beskyddarinstinkt när det gäller hennes bästa vän, och LaFayette för hans klockrena kommenterar.

Här kommer en av mina favroitscener med LaFayette än så länge. Han arbetar som kock och tvingas i det här klippet försvara sin homosexualitet. En gäst påstår nämligen att hamburgaren är smittad med AIDS.




Cool snubbe!

Idag har jag tvättat, pluggat och gått på promenad till bilen för att se så jag verkligen låste den igår (vaddå nojigt!?). Allt till tonerna av "Hope and Glory". Det stör mig att jag inte kan sluta trycka på play...



Veckans nostalgi: Club Goa
Jag var en av de få som följde dokusåpan slaviskt. Jag avgudar Farmen-Qristina by the way, och fattar inte att Nalle Knutsson är på riktigt. Eller det är väl det han inte är...Jaja, kan inte sluta garva när jag ser det här klippet!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, jag har läst den första boken i serien som "True Blood" bygger på, och jag måste säga att han var riktigt grym i boken också. =o)



Hoppas allt är bra med dig!



Massa kram!!!

2009-04-07 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback