Deppig i solen

Torsdagen den 6 augusti 2009

Usch, idag var det bara deprimerande att jobba med solen skinandes utomhus. Jag kommer knappt ihåg senaste gången jag badade i poolen hos mamma och pappa. Nu känns det liksom som att det är den sista värmeböljan för den här sommaren. Så har det känts idag i alla fall, bara för att jag missar den. Jag jobbar varje dag till och med onsdag, och när jag inte jobbar så pluggar jag så mycket jag bara kan till den kommande omtentan. Ingen ro för sol här inte...Ni anar inte vad jag längtar till fredag 12.00. Då är tentan över och då kan jag faktiskt unna mig att vara ledig när jag är ledig och inte gå och vara konstant stressad.

Jag och David har investerat i "Dexter" säsong 2 och det gjorde vi förbannat rätt i. Vi har typ bara tre avsnitt kvar och efter varje avsnitt är vi helt utslagna och har totalt gått in i väggen. Det är så fruktansvärt spännande hela tiden!! På söndag har vi äntligen en ledig kväll tillsammans då vi kan få se hur det går!

David gjorde ett sista försök till att rädda Norge-bilderna. Han gick till Expert på Trädgårdstorget och bad dom göra vad dom kunde. Dom lyckades! Minneskortet är kört men nu har vi i alla fall bilderna på två CD-skivor. Mycket märkligt att vi fick höra av en anna Expert-butik att det inte fanns något att göra. Trädgårdstorgsexpert is the shit! Jag laddar inte in bilderna på bloggen nu, men det kommer!

Jag, David och pappa såg LHC:s första isträning i tisdags. Vi var inte ensamma! Jädrans vilket jubelmottagande Norrena, Mårtensson och Johansson fick! Stämningen var verkligen på topp. Man blev rejält peppad inför den kommande säsongen!

Dvd-bokhyllorna blev riktigt bra! Me like!



Veckans sång: "Get off the stage" med Jack Black och Will Ferrell från Oscarsgalan.
Riktigt rolig!



Kommentarer
Postat av: Frida

Säsong tre av Dexter går på tv nu...mycket spännande är det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback