Ett skinande G dök upp på skärmen!

Fredagen den 28 augusti 2009

Idag har jag gått som på nålar hela dagen, inte kunnat slappna av alls (förutom när frisören masserade min hårbotten!). Jag vaknade till och med i natt av att jag hade ont i magen och kände mig hängig. Antagligen har allt detta berott på att jag har varit hur stressad som helst inför tentaresultatet, som jag anade skulle komma idag. Jag har varit rätt säker på att jag fick underkänt och gått och undrat vad jag ska ta mig till, speciellt när jag fick ett suspekt brev av csn om att jag inte får något studiebidrag förrän jag kommer upp i full poäng.

MEN JAG KLARADE TENTAN! När jag kom hem från frissan och rundan på stan gick jag in på Internet för typ hundrade gången idag, säker på att det inte skulle stå något för reusltatet dyker bara upp om man får godkänt. Underkända får mail efter någon dag. Men där sken ett stort G!

Vilken otrolig lättnad! Ingen mer stress, ingen mer oro! Jag ringde David det första jag gjorde och han blev också superglad, gullet!

Nu kan jag bara släppa det och börja fokusera på termin 2!

Min frisyr blev jättebra. Jag valde att göra precis likadant som förra gången eftersom jag blev så nöjd med på både färg och klippning. Himla bra frisör har jag med!

Imorgon blir det jobb 10-17 och på söndag ska jag och David fika med hans familj! Dessutom sms:ade Helen och berättade att hon är i stan. Hoppas, hoppas jag hinner träffa henne en stund på söndag, det var ju så länge sen!!!

Nä nu har jag ett diskberg att ta hand om, sedan blir det matlagning och så ska jag försöka få tag i mamma och pappa och berätta om mitt fina tentaresultat! Sedan ska jag ha en totalt stressfri fredagskväll, med förhoppningsvis mycket läsning i "Vindens skugga" som är en helt underbar bok hittills!



Veckans abstinens: Håkan Hellström
Kom med ett nytt album snart!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Massa grattis!!! Kul att äntligen kunna slappna av, och sådär innan en helg också.



Ha en toppenbra partyfredag!!



PUSS & KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback