Sjukling

Torsdagen den 10 december 2009


Förkylningen är ett faktum. Halsen är helt igensvullen och det svider när jag hostar. Har inte sovit mycket inatt, men nu när jag har ätit frukost och tagit piller känns det lite bättre. Jag som hade chansen att få träffa syrran med familj idag! Men det får bli i jul istället då!

Usch så segt...

Apropå jul har jag lite panik. Dels har jag en massa plugg att ta tag i, dels jobbar jag nu när det är julhandel och allt och dessutom har jag inte ens börjat med julklappsköpen. Ingenting känns särskilt motiverande. Måste få pli på mig själv igen. Men inte idag för idag ska jag bara kurera mig.

Praktiken var suverän! All personal var superbra och barnen var underbara! Så det är verkligen en praktik jag ser tillbaka på med glädje!

Har julpyntat här hemma nu, inför den stundande födelsedagen och allt. Vi har i och för sig inte så hemskt mycket julpynt, men det är riktigt mysigt med lite tomtar och juldukar.

Nä nu ska jag bädda ner mig och ta igen lite sömn!



Veckans låt: "Saturday Night" med The Misfits



Kommentarer
Postat av: Sarah

Mmm, det är så det börjar... Hoppas du får behålla rösten! =oD



PUSS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback