Avtagbara axelband och allt

Fredagen den 9 januari 2009

Bikinin i La Redoute visade sig kosta 449 kronor. Inte pengar man vill lägga på en bikini kanske...men nu har jag ju gått o blivit kär i den. Fan.




Ikväll kommer min kära syster från Västervik och sover över. Imorgon ska vi nämligen ut på äventyr. Men mer om det på söndag. Lovar!

Pratade förresten med min systerson i telefon för första gången häromdagen. Eller jag skötte väl det mesta av snacket, men när jag, eller om det var hans mamma, nämnde David så utropade han: ´"Dauid! Dauid!" Min sambo har gått och blivit idolen. Hihi! Jag var lycklig hela resten av dagen, den lille pojken är verkligen en glädjespridare.



Veckans låt: "Dreamer" med Ozzy Osbourne



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad ska ni ut på för äventyr?? :O nyyyfiiiken



(Riktigt fin bikini btw)



Puss

2009-01-09 @ 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback