Prisa studentlivet!

Fredagen den 23 januari 2009

Jag var inte alls peppad, eller särskilt intresserad, inför det här med nollning. Så jag sållade bara ut vissa grejer. Till exempel var jag på en sittning (middag med gyckel m.m.) på Nationernas Hus i onsdags, men den var inget märkvärdig så jag blev inte så glatt överraskad.

Men nu är jag nyss hemkommen från en helt underbar sittning! Vi befann oss på Örat, ett café m.m. på Hälsouniversitetet. Det var så himla trevligt och kul! Man lär känna en massa nya människor, man sjunger stup i ett, skålar under och över bordet, spyr galla över teknologer (sjuksköterskornas fiender), ställer sig på stolarna och sjunger "Lambo" och underhålls av det bästa gycklet som finns: Läkarna! Så himla bra dom är på gyckel alltså! Dom fick göra en himla massa omstarter. Men framför allt skrattar man!

Så jag som inte alls hade tänkt att gå ut imorrn tänkte om! Imorgon ska jag på en förfest med bl.a Hanna och en massa andra, för att sedan dra vidare till Nationernas Hus där temat är After Ski.

Nu är studenten Stina pepp och glad över att vara del av studentlivet! Det rekommenderas verkligen, speciellt Hälsouniversitet som verkligen har en underbar sammanhållning!

Men vad man är slut om eftermiddagarna. Man går ju upp så himla tidigt och varje dag är det så mycket nytt och massa nya intryck så man blir helt slut. Så i eftermiddags när jag kom hem så sov jag någon timme. Har hänt förut i veckan också, att jag somnat i soffan av utmattning i hjärnan.

Är, utöver studentlivet, helt inne i en TV-serie som heter "Oz"! En serie om ett fängelse och dess fångar. En massa underbara karaktärer och en jäkligt bra story! Verkligen värd att se! Det är David som har fått mig att öppna ögonen för en massa serier om kriminella människor, typ "Oz" och "Tusenbröder"! Hihi!



Veckans TV:serie: Oz



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej tjejen!

Kul att du kom in och sa hej i torsdags :)

Va roligt och se dig och att du är peppad på studentlivet!

Kul att du ändrat dig om nollningen, tror det kan va bra att hänga med på sånt...det är ju oftast då man knyter nya kontakter :)

Hoppas att du får skoj ikväll :)

Trevlig helg!

Kram

2009-01-24 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback