Helgen

Söndagen den 20 september 2009


Jag kan börja med att lägga upp lite Norgebilder. Bättre sent än aldrig!


  



I fredags bjöd vi hit min svärmor med hennes pojkvän samt Davids lillebror med flickvän på trerätters middag. Jag och David förberedde middagen heeeela dagen och det var ritkigt roligt faktiskt. Menyn bestod av kräftsoppa med vitlökscrostinis till förrätt, lammstek med potatismuffins och chevregratinerade rödbetor samt rödvinssås till varmrätt och till efterrätt hade svärmor gjort en äppeltarte.

Gudars så gott det blev och det blev riktigt uppskattat av våra gäster med! Efter middagen tittade vi på filmer från Norge och Italien och efter det blev det "Dirty Dancing". Riktigt härlig kväll!

Igår åkte jag och David ut till mamma och pappa som är barnvakter åt min systerson i helgen. Vi har lekt och lekt och lekt. Byggt mycket lego, grävt i en sandhög och tittat på medan David har mekat med sin fyrhjuling. Han börjar bli en riktigt frågvis liten herre, hur söt som helst!!!!

Idag ska vi röja upp efter middagen i fredags, annars ska vi mest ta det lugnt. Vi får se om det kanske blir någon bio ikväll..."Flickan som lekte med elden" i så fall.

I fredags morse skrev jag förresten terminens första tenta. Det var en rätt liten tenta, men lika viktig för det. Det kändes bra efteråt så jag hoppas självklart på ett G!

Jag har förresten börjat se den andra säsongen av "True blood". Jag äääälskar Fast pass TV! Hela säsongen finns ute och lagligt är det med! Sjukt bra serie för övrigt!



Veckans klipp: "Fix you" med Coldplay från Live 8-galan



Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh vilka mysiga bilder!!!! :)



Saknar dej massor iallafall!!!

Håller på o läser twilight 3 nu, har knappt haft nån tid över men nu börjar ja komma in i den lite mer... :P älskar böckerna asså o längtar till andra filmen kommer!!!



Hoppas vi kan ses snart!!!

PUSS PUSS <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback