Avatar!!!!!!!!

Måndagen den 15 februari 2010


Igår såg jag Filmen med stort F. En av de bästa jag någonsin sett. Den bästa, faktiskt! Jag har aldrig levt mig in i en film så som jag gjorde med denna. Jag har aldrig suttit och verkligen bitit på mina fingrar av rädsla. Jag har aldrig blivit panikartat höjdrädd av en film förut.

AVATAR!

Vi såg den i 3D och det gjorde ju självklart sitt! Det blev ett helt annat djup i filmen (såklart) och det var verkligen effektfullt! Men jag tror absolut inte att jag skulle tycka mindre om filmen om jag inte hade sett den i 3D. Den är och förblir en av de bästa. Den bästa faktiskt!

Och det blev aldrig tråkigt. Det hände något hela, hela tiden så man satt på helspänn under nästan tre timmar. Inget utdraget eller långsamt tempo där inte.

Och så fick man gråta lite med!

En film man måste se. Man bara måste det!



I lördagskväll gick jag och David på restaurang för att fira alla hjärtans dag i för väg. Vi besökte "Da Vinci". Vitlöksbröd, lammfilé och sorbet blev det för min del. Hur gott som helst och trevliga servitörer, men framför allt världens finaste bordssällskap!!! Har för övrigt nog aldrig någonsin blivit så mätt i hela mitt liv, det var nästan obehagligt, haha!

Igår, innan underbara "Avatar", hälsade vi på Davids mormor och morfar. Hans morbror var också där. Dom är så himla snälla och rara och roliga så det var hur trevligt som helst att hälsa på! Det blev kalops och även denna gång blev jag oerhört mätt!!!

Idag är det bara en vecka kvar till praktiken sätter igång. Nervigt! Innan dess blir det tentaplugg i hopp om att jag får göra tentan på fredag.

Nä nu ska jag duscha, sen ska jag förbereda middagen. Efter middagen ska vi åka till Maxi och storhandla. Inte världens roligaste måndagsbestyr, men behövligt!




Veckans fina: Barnkören som körar Donkeyboy i låten "Ambitious"
Jag och David blev helt tårögda. Då är man nog rätt pensionärig, när man blir tårögd av att se barn ha roligt!



Kommentarer
Postat av: Majja

Ååh, vad glad jag blir att få en kommentar ifrån dig vännen!!

Jag läser din blogg dagligen men är så dålig på att kommentera :(

Alltid skoj när du uppdaterat så jag får veta vad som händer i ditt liv och hur du mår :)

Vi saknar dig också tjejen!!

Puss & Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback